Welkom op de Gebroeders van Doornelaan in Horst!

Kantine met heerlijke broodjes, soep en ander lekkers

Pak een bus bij de nabijgelegen bushalte

Gratis parkeren

Fietsenstalling

Kluisjes aanwezig

Overweeg jij om op de Gebroeders van Doornelaan in Horst te studeren? Dan kun je op deze pagina alvast een digitale tour door de locatie doen! Op de Gebroeders van Doornelaan vind je diverse opleidingen in de bouw.

Welke vakscholen/opleidingen vind je hier?

Zoals je al kon zien en lezen, draait op de Gebroeders van Doornelaan alles om de bouw. Je kunt hier opleidingen van de vakschool Bouwschool volgen.

Een overzicht van alle opleidingen vind je hier:

Waar volg je de lessen?

Tijd voor praktijkles? Dan biedt de Gebroeders van Doornelaan praktijkruimtes die helemaal ingericht zijn voor jouw opleiding. Denk aan een prachtige bouwplaats waar je alle facetten van de bouw kunt leren, zoals betegelen, kozijnen maken en metselen.

Waar breng je de pauzes door?

Een lekker broodje, soepje of koffietje halen doe je in de kantine.

Events op locatie

Nieuwsgierig geworden naar de locatie en opleidingen die je hier kunt volgen? Bezoek dan een van onze events zoals een open avond, X-perience of meeloopdag.