Meldpunt leermiddelen

Maak hier je melding

Heb jij verplichte boeken en/of lesmaterialen aangeschaft die door jouw docent niet zijn gebruikt tijdens je opleiding? Maak dan hier een melding en krijg de kostprijs van deze middelen terug. Heb je andere opmerkingen over verplichte kleding of materialen voor jouw opleiding? Laat het ons dan ook hier weten. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat het lesmateriaal bij jouw opleiding nóg beter aansluit.

Niet gebruikte boeken en licenties worden tegen kostprijs vergoed onder de volgende voorwaarden:
• Het materiaal is gekocht op advies van jouw vakschool (stond dus op de voorgeschreven lijst van leermiddelen).
• Het materiaal is door een hele lesgroep/klas aantoonbaar niet gebruikt.
• Je moet dit zelf aan kunnen tonen.
• Het materiaal moet ongebruikt ingeleverd worden met een aankoopbewijs (factuur, bestelbevestiging).
• De melding moet ingediend worden door het formulier op deze pagina in te vullen.
• Dien pas een aanvraag in wanneer een vak volledig is afgerond.

Hoe wij omgaan met jouw gegevens lees je in onze privacyverklaring.